Новини та інсайти
Публікуємо уточнення щодо інфляціі в медіа 2024. Вже скоро повернемось з прогнозами на наступний 2025 рік📊
Svitlana Kalinina розповіла на NAM summit про споживання медіа - 13 годин для США vs приблизно 6 годин в Індії 🤯 А що показує ваш телефон ?)
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.
Розпочали сезон 2024/2025 з святкування дня народження Svitlana Kalinina в нашому прекрасному офісі❤️Дякуємо кожному військовому, що маємо змогу дивитись на мирне небо Києва і словом і ділом. Завдяки Вам, вже зібрали на святкову банку 50к для чоловіка нашої колеги з 41 ОМБр - Igor ArtsablyukВсі хто не встиг привітати нашу Світлану святковим донатом, в вас ще є шанс - send.monobank.ua/jar/3Gwxw2h5js
Друзі, ми шукаємо співробітника у дружню команду Kwendi Media Audit. Нам потрібна людина, яка поєднує аналітичний склад розуму з ретельністю та уважністю🤗Зацікавлених у вакансії запрошуємо надсилати свої резюме на електронну пошту: cv@kwendi.net
Прогнози медіа-інфляції в 2024 році згідно опитування провідних рекламних холдингів:На початку 2024 року експертна група Kwendi Media Audit ініціювала збір прогнозів медіа-інфляції від ключових учасників рекламного ринка України. Дані опитування наведені у вигляді середнього значення прогнозів рівня інфляції для кожного медіа.Через два роки після початку повномасштабного вторгнення ми повернулися до прогнозів на рік.Експерти прогнозують суттєве збільшення цін майже у всіх медіа: ТБ, Зовнішній рекламі, Радіо. Прогнози для преси одностайно з учасниками опитування вирішили не робити. Цікаво, що найменший рівень інфляції прогнозують для Digital медіа, зокрема Display форматів. Сегмент CTV, що з’явився тільки минулого року, зросте в ціні однаково з класичними in-stream форматами.Вперше в історії опитувань для ТБ ми визначили базу, до якої ми можемо рахувати інфляцію.Середня ціна за рейтинг для 18-54 50К+ 30 секундного виходу на ТБ за 2023 рік вийшла 5200 грн з точністю до 5%. Це середнє значення, що розраховано кожною агенцією за формулою: оцінка ТБ ринку розділена на кількість проданих рейтингів. Фактична інфляція для кожного рекламодавця скоріш за все буде відрізнятися від середнього рівня, як мінімум внаслідок розподілу сезонності. Про волатильність прогнозів писати не будем, бо рекламний ринок залежить від ЗСУ та загальної ситуації в Україні. Але те що горизонти планування трошки збільшились – це додає впевненості. Прогнози інфляції наведені для цін у національній валюті Ми дякуємо всім учасникам опитування за підтримку ініціативи зі створення відкритої консолідованої оцінки динаміки цін на рекламу в медіа. В опитуванні взяли участь найбільші рекламні холдинги: dentsu Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M.Kwendi Media Audit проводить регулярні опитування щодо медіа інфляції на рекламному ринку України з 2014 року з перервою у 2022 - 2023 роках Ми дякуємо ЗСУ за можливість жити та працювати у вільній Україні! Інформаційна довідка Kwendi Media Audit — провідний незалежний медіа-аудитор у Східній Європі, Центральній Азії та Кавказі. Надає послуги з медіа-аудиту в Україні с 2006 року. Є партнером міжнародних компаній Ebiquity, Stars, ECI, та MediaSense. Сайт — kwendi.netКиїв, 12 лютого 2024
Вітаємо з Новим Роком!Ми впевнені, що 2024 рік принесе нам більше можливостей для зростання й успіхів. Разом ми можемо зробити цей рік особливим, рухаючись вперед і досягаючи більшого. Віримо, що добро переможе зло🤍Слава Україні!