Новини та інсайти
Прогнози медіа-інфляції в 2024 році згідно опитування провідних рекламних холдингів:![]()
На початку 2024 року експертна група Kwendi Media Audit ініціювала збір прогнозів медіа-інфляції від ключових учасників рекламного ринка України. Дані опитування наведені у вигляді середнього значення прогнозів рівня інфляції для кожного медіа.![]()
Через два роки після початку повномасштабного вторгнення ми повернулися до прогнозів на рік.
Експерти прогнозують суттєве збільшення цін майже у всіх медіа: ТБ, Зовнішній рекламі, Радіо. Прогнози для преси одностайно з учасниками опитування вирішили не робити. ![]()
Цікаво, що найменший рівень інфляції прогнозують для Digital медіа, зокрема Display форматів.
Сегмент CTV, що з’явився тільки минулого року, зросте в ціні однаково з класичними in-stream форматами.![]()
Вперше в історії опитувань для ТБ ми визначили базу, до якої ми можемо рахувати інфляцію.
Середня ціна за рейтинг для 18-54 50К+ 30 секундного виходу на ТБ за 2023 рік вийшла 5200 грн з точністю до 5%. Це середнє значення, що розраховано кожною агенцією за формулою: оцінка ТБ ринку розділена на кількість проданих рейтингів. Фактична інфляція для кожного рекламодавця скоріш за все буде відрізнятися від середнього рівня, як мінімум внаслідок розподілу сезонності. ![]()
Про волатильність прогнозів писати не будем, бо рекламний ринок залежить від ЗСУ та загальної ситуації в Україні. Але те що горизонти планування трошки збільшились – це додає впевненості. ![]()
Прогнози інфляції наведені для цін у національній валюті ![]()
Ми дякуємо всім учасникам опитування за підтримку ініціативи зі створення відкритої консолідованої оцінки динаміки цін на рекламу в медіа. ![]()
В опитуванні взяли участь найбільші рекламні холдинги: dentsu Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M.![]()
Kwendi Media Audit проводить регулярні опитування щодо медіа інфляції на рекламному ринку України з 2014 року з перервою у 2022 - 2023 роках
Ми дякуємо ЗСУ за можливість жити та працювати у вільній Україні!
Інформаційна довідка ![]()
Kwendi Media Audit — провідний незалежний медіа-аудитор у Східній Європі, Центральній Азії та Кавказі. Надає послуги з медіа-аудиту в Україні с 2006 року. Є партнером міжнародних компаній Ebiquity, Stars, ECI, та MediaSense.
Сайт — kwendi.net
Київ, 12 лютого 2024
Вітаємо з Новим Роком!![]()
Ми впевнені, що 2024 рік принесе нам більше можливостей для зростання й успіхів. ![]()
Разом ми можемо зробити цей рік особливим, рухаючись вперед і досягаючи більшого.
Віримо, що добро переможе зло🤍![]()
Слава Україні!
Photos from IAB Ukraine's post
Ukraine media market showing surprising resilience
wfanet.org
Ukraine’s media market has proved as resilient as the country’s citizens, according to a “one year on” snapshot produced by local media auditor KWENDI and Poland’s Stars.
IAB Україна публікує 5й Барометр стану цифрової індустрії.![]()
Барометр стану цифрової індустрії у період бойових дій №5 - це дослідження актуального стану та очікувань рекламодавців, агенцій та рекламних платформ індустрії інтерактивної реклами.
Дослідження проводилось шляхом адресного онлайн-опитування гравців ринку. Період проведення - листопад 2022 року. Висловлюємо щиру вдячність компанії Kantar Ukraine за допомогу у підготовці анкет та аналітичних висновків. У дослідженні взяло участь 30 представників рекламних агенцій і платформ та 18 представників рекламодавців.![]()
"Протягом усього критичного для України 2022 року наша організація докладала колосальних зусиль, аби тримати руку на пульсі індустрії цифрової реклами: очікування, вплив на бізнеси, змушені заходи порятунку, кадрова ситуація, мобілізація, участь у інформаційному супротиві. До вашої уваги 5й Барометр, останній цього року, який з неупередженістю хроніста-самовидця фіксує динаміку реакції цифрової галузі на війну та наші сподівання та віру у відновлення та відродження", - коментує Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.![]()
Документ можна завантажити за посиланням:
iab.com.ua/war-barometer-5/![]()
#IAB
#VseBudeUkraina
#VseBudeDigital
Если вы вдруг пропустили статью Svitlana Kalinina для Детектор медіа о том, какие факторы влияют на медиа-инфляцию уже сейчас и останутся важными в 2022 году — заботливо выкладываем её для вас в первом комментарии.